Hoe kan ik een aangepaste kamer boeken voor personen met beperkte mobiliteit? | TUI

Hoe kan ik een aangepaste kamer boeken voor personen met beperkte mobiliteit?

Een aangepaste kamer beschikt over bredere deuren en beschikt over een volledig rolstoeltoegankelijke badkamer met aangepast toilet en kunnen duurder zijn.
Vraag deze kamer aan tijdens het boeken bij je reisagent of contacteer ons via “Service & Contact” .

Voor een vliegvakantie:
De aanvraag wordt gedaan nadat je assistentie voor de vlucht hebt aangevraagd tijdens het boeken. Hiervoor ontvang je een formulier voor zowel de aanvraag van de assistentie op de vlucht als de aangepaste kamer.
Zowel voor Elektrische rolstoelen/scootmobielen of immobiele personen moet je een aangepaste transfer aanvragen. Neem hiervoor contact op met ons via “Service & Contact”. Voor bestemmingen Kaapverdië en Gambia is het niet mogelijk een aangepaste transfer te boeken; dit moet je zelf regelen.

Voor een auto-, ski- of citytrip:
De aanvraag voor een aangepaste kamer wordt op de dag van boeking gedaan.

Even geduld. We zoeken je vakantie.