- FAQ
- Boeking en Betaling
- Betalen en terugbetalen
- Mijn betaling lukt niet en ik ontvang een foutmelding.
Mijn betaling lukt niet en ik ontvang een foutmelding.
Als je online betaling niet heeft gewerkt, controleer dan eerst of er geen geld van je rekening is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, raden we je aan om het opnieuw te proberen met dezelfde kaart of een andere kaart. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met je bank.
Als er geld van je rekening is afgeschreven, probeer de betaling dan niet opnieuw. Je kunt binnen 24 uur betalingsbevestiging van ons ontvangen - controleer zeker je ongewenste e-mailmap . Als je geen betalingsbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact met ons via Service & Contact en we helpen je graag verder.
Tip: controleer of je daglimiet of je limiet van je kaart voldoende hoog is. Anders moet je betalen in segmenten binnen de limiet.
Let op: betalingen via de telefoon voor nieuwe boekingen zijn niet mogelijk.