- Veelgestelde vragen
- Op de bestemming
- Reisleiding
- Veelgestelde vragen
Wat moet ik doen als er iets niet naar wens loopt tijdens mijn vakantie?
Bij TUI streven we naar een zorgeloze vakantie. Heb je opmerkingen, problemen of noodgevallen, volg dan deze stappen:
1.Neem contact op met de receptie van je verblijf voor directe hulp.
2. Als er reisleiding aanwezig is, kun je ook bij onze TUI-host(ess) terecht.
Geen TUI-host beschikbaar? Neem dan contact op met onze online reisleiding via de TUI app, online contactformulier of SMS. (Contactgegevens: zie reisdocumenten)
Als er geen oplossing wordt gevonden, dien dan binnen 30 dagen na terugkeer je klacht in via 'myTUI' of bij je reisagent.
Zorg ervoor dat je bij correspondentie de volgende informatie vermeldt:
Reserveringsnummer
Een kopie van de schriftelijke melding ter plaatse
Bewijsmateriaal (foto's, kosten, enz.)
*Voor autovakanties, skivakanties of citytrips zonder TUI-host(ess) ter plaatse, bel direct de 24/7 service (Contactgegevens: zie reisdocumenten).
Meer info over de service op je bestemming : https://www.tui.be/nl/op-je-bestemming