- FAQ
- Op de bestemming
- Reisleiding
- Wat moet ik doen als er iets niet naar wens loopt tijdens mijn vakantie?
Wat moet ik doen als er iets niet naar wens loopt tijdens mijn vakantie?
Bij TUI streven we naar een zorgeloze vakantie. Heb je opmerkingen, problemen of noodgevallen, volg deze stappen:
Vliegvakanties:
- Neem contact op met de receptie van je verblijf voor directe hulp.
- Neem contact op met de TUI-host(ess) ter plaatse.
- Als er geen TUI-host(ess) aanwezig is, neem dan contact op met onze online reisleiding via de TUI app, online contactformulier of SMS. (Contactgegevens: zie reisdocumenten)
Autovakanties, skivakanties of citytrips:
Er is geen TUI-host(ess) ter plaatse, bel direct de 24/7 service (Contactgegevens: zie reisdocumenten).
Geen oplossing gevonden?
Dien binnen de 30 dagen na terugkeer je klacht in via 'myTUI' of bij je reisagent. Zorg ervoor dat je bij correspondentie de volgende informatie vermeldt:
- Boekingsnummer
- Kopie van de schriftelijke melding ter plaatse
- Bewijsmateriaal (foto's, kosten, ...)