- Veelgestelde vragen
- Na de reis.
- Verloren/beschadigde bagage
- Veelgestelde vragen
Wat moet ik doen als mijn bagage beschadigd is?
Bij beschadigde bagage doe je meteen aangifte bij de balie 'Lost and Found' op de luchthaven van aankomst voordat je de luchthaven verlaat. Je hebt het reserveringsnummer, instapkaart en bagagelabel nodig om een Damaged Baggage Report (DBR) te laten opmaken. De dienst ‘Lost and Found’ overhandigt je de ingevulde aangifte en geeft je bijkomende informatie. Herstelling en/of vervanging van beschadigde bagage geef je zelf aan via de maatschappij Dolfi1920 op www.dolfi1920.com of weloveluggage@dolfi1920.de . Zonder de officiële aangifte bij ‘Lost and Found’ kan er geen regeling worden getroffen met Dolfi1920.
Bij schade aan bv. buggy, rolstoel, hondenbench, kan je contact opnemen met ons door het klachtenformulier in te vullen via:
TUI Belgïe: https://www.tuifly.be/nl/klacht
Merk je beschadigde bagage pas op bij thuiskomst? Dan verloopt de verdere afhandeling ook voor Pakket Vliegvakanties en TUIfly via myTUI
Een bagageclaim voor een andere luchtvaartmaatschappij moet ingediend worden bij de betrokken luchtvaartmaatschappij binnen de 21 dagen.