Repatriëringsgarantie
We willen dat je ontspannen op vakantie kan met TUI. Daarom garanderen we je bij TUI de nodige bijstand in geval van een noodsituatie en voorzien repatriëring indien dit noodzakelijk blijkt. Of het nu gaat om een natuurramp, een noodsituatie of een negatief reisadvies voor niet essentiële reizen op je bestemming, dan ben je ervan verzekerd dat TUI jou en je reisgezelschap weer veilig naar huis brengt.
Meer hierover lees je in de algemene reisvoorwaarden.
Repatriëringsgarantie
- TUI brengt je veilig terug naar huis
- Bij een natuurramp of andere noodsituatie
- Inbegrepen bij je TUI vakantie
- Geldig voor het hele reisgezelschap
Meest gestelde vragen:
Wat houdt de repatriëringsgarantie precies in?
Wanneer er een natuurramp of andere noodsituatie voordoet op je vakantiebestemming brengt TUI jou en je reisgezelschap veilig terug naar huis. Dit zonder extra kosten, gewoon, omdat jouw veiligheid voorop staat.
Hoe werkt de repatriëringsgarantie? Wanneer word ik gerepatrieerd?
Je wordt via ons lokale agentschap of via de TUI reisleiding op de hoogte gebracht van de maatregelen die TUI neemt wanneer er een natuurramp of andere noodsituatie voordoet op je vakantiebestemming, brengt TUI je terug veilig naar huis. Ook wanneer er een plotse uitbraak is van het coronavirus en het reisadvies wijzigt voor jouw bestemming tijdens je vakantie.
Is de repatriëring steeds gegarandeerd?
We monitoren de situatie op de bestemming voortdurend en zijn in contact met lokale verantwoordelijke instanties, indien je een TUI vakantie boekt, inclusief vervoer en verblijf, kan je, indien nodig gerepatrieerd worden.
Hoe weet ik dat er een repatriëring gaat plaatsvinden?
Je wordt via ons lokale agentschap of via de TUI reisleiding op de hoogte gebracht van de maatregelen die TUI neemt om je de nodige bijstand te verlenen en (indien nodig) te voorzien van repatriëring. Daarnaast zal TUI je informeren via je opgegeven mobiele telefoonnummer en e-mailadres. Belangrijk dus om deze gegevens correct te vermelden in je boeking.